Ugovor o razini usluge

InfoNET garantira da će dostupnost poslužitelja biti 99.5 % u jednom mjesecu. Brojka od 99.5 % je ostvariva a ovih mogućih 0.5% preostalog vremena zadržavamo za održavanje mreže i mrežnih komponenti ,te nadogradnju softwarea i hardwarea.

Postoje mogući izuzeci u ostvarivanju zadanih uptime kriterija.

Održavanje mreže i mrežnih dijelova
  • Ukoliko će biti potrebni radovi na mreži i mrežnim komponentama , InfoNET će poduzeti sve što je u našoj moći kako bi minimalizirali postotak downtime-a odnosno nedostupnosti stranica. Prije bilo kakvih radova, svi korisnici će biti obaviješteni o radu koji slijedi i predviđenom downtime-u.
    Održavanje mreže ne ulazi u SLA.
Održavanje poslužitelja
  • U slučaju održavanja servera, InfoNET će poduzeti sve što je u našim mogućnostima da se postotak downtime vremena potrebnog za najavljeno održavanje opreme minimalizira. Prije bilo kakvih radova , svi korisnici će biti pravovremeno obaviješteni o radu koji slijedi i predviđenom downtime-u.
    Održavanje serverske opreme ne ulazi u SLA.
Održavanje software-a
  • Najvažniji dio svakog servera je software, održavanje i nadograđivanje softwarea samog servera je neophodno za stabilan i siguran rad.
    Prije bilo kakvih radova , svi korisnici će biti obaviješteni o radu koji slijedi i predviđenom downtime-u.
    Održavanje softwarea ne ulazi u SLA.
Napadi na poslužitelj
  • InfoNET ne može jamčiti da u slučaju napada (DDOS ili slično) na neki od naših poslužitelja ili mrežu, InfoNET serveri i/ili mreža neće biti nedostupni. Nakon bilo kakvoga napada , svi korisnici će biti obaviješteni o napadu koji je prošao i downtime-u.
    Napad na naše servere i/ili datacentar (mrežu) ne ulazi u SLA.
InfoNET se obavezuje
  • Ukoliko ipak dođe do pada servera (downtimea – osim zbog navedenih iznimaka u SLA) InfoNET se obavezuje kompenzirati svoje korisnike zbog pada dodatnim pogodnostima za njihove račune ili dobivanjem dodatnog mjeseca besplatne preplate.

Povezani članak - Uvjeti korištenja usluge


InfoNET hosting