Podrška

Pitanja oko hosting paketa

Kako pristupiti cPanelu kako bih mogao administrirati svoj hosting paket ili email adrese?
Prilikom aktivacije hosting paketa smo vam poslali email naslova "Obavijest o vašem hosting računu [imedomene.hr]". Unutar maila se nalaze sve važne informacije za vaš hosting paket uključujući korisničko ime i lozinku kao i osnovne informacije za podešavanje email računa. Na cPanel se možete prijaviti putem naše korisničke zone (korisnička zona ) gdje se u profilu usluge možete prijaviti na cpanel ili webmail bez upisivanja drugih lozinki. Alternativno na cpanel se možete prijaviti putem poveznice http://www.vasadomena.hr/cpanel (vasadomena.hr zamijeniti sa vašom stvarnom domenom) te će vam se pojaviti forma za upis korisničkog imena i lozinke koje smo vam poslali u ranije navedenom mailu.
Kako se mogu spojiti na FTP server kako bih uploadao svoje podatke na server?
Na FTP server se možete spojiti sa bilo kojim FTP klijentom, savjetujemo FileZilla ftp klijent koji je besplatan. Kao FTP host koristite adresu: ftp.vasadomena.hr (vasadomena.hr zamijeniti vašom stvarnom domenom), kao korisničko ime i lozinku upišite podatke koje ste dobili od nas u aktivacijskom mailu naslova "Obavijest o vašem hosting računu [imedomene.hr]".
Je li u mojem paketu dostupan phpMyAdmin - alat za administraciju baza podataka?
U svim InfoNET hosting paketima je dostupan phpMyAdmin, popularni alat za administraciju baza podataka. Kada se prijavite u svoj cPanel vidjeti ćete ikonicu "phpMyAdmin" te ćete klikom na istu biti preusmjereni na poznato phpMyAdmin sučelje gdje možete vršiti administraciju svih svojih baza podataka. MySQL baze morate prethodno napraviti u cPanelu putem izbornika "MySQL databases".
Mogu li na svoj hosting paket smjestiti više različitih domena?
Većina hosting paketa uključuje addon domene stoga provjerite da li vaš trenutni hosting paket podržava dodavanje addon domena. Kako bi mogli dodati addon domenu, domena koje se dodaje mora biti u vašem vlasništvu pa savjetujemo istu prethodno registrirate. Važno je da su na domenu navedeni DNS serveri ns1.infoitdns.com i ns2.infoitdns.com, ukoliko je domena registrirana preko InfoNET-a mi ćemo podesiti sve potrebne postavke DNS servera te ćete potom domenu dodati putem cPanel izbornika "Addon domains". Nakon dodavanja domene će se napraviti podeban folder unutar kojega ćete uploadati svoje web stranice koje će se prikazivati na addon domeni.
Želim trećoj strani dati pristup određenom folderu, ne i svim svojim podacima, mogu li to napraviti?
Možete! Nakon prijave u svoj cPanel kliknite na ikonicu "FTP accounts", tamo možete dodati nove FTP korisnike koji će moći pristupati folderima koje ste vi odobrili a moći ćete dodijeliti i razne ovlasti po korisniku npr. jedan korisnik može čitati, brisati i mijenjati datoteke dok drugi može samo čitati.
Mogu li zabraniti pristup po IP adresi svojim web stranicama?
U cPanelu postoji izbornik "IP Deny Manager" putem kojega možete zabraniti pristup svojim web stranicam za jednu ili više IP adresa odnosno možete blokirati i cijele IP blokove.
Ne mogu pristupiti svojim web stranicama, u čemu je problem?
U 99 % slučajeva se dogodi da ste upisali krive podatke (username ili password) za neki od servisa poput emaila, FTP servera ili cPanela te vas je zato blokirao firewall. Važno je napomenuti da u tom trenutku samo vi nemate pristup stranici dok vaši posjetitelji uredno pristupaju vašoj web stranici. Kako bi se deblokirali i omogućili pristup web stranicama dovoljno je da se prijavite u InfoNET korisničku zonu te ćete automatski biti deblokirani na serveru. Nakon što ste se deblokirali provjerite dali imate ispravno upisane sve lozinke kako vas nebi ponovno blokiralo. U slučaju ponovne blokade ponovite prije navedenu proceduru. Detaljan uzrok zašto je došlo do blokade će pisati u popupu kada se prijavite u korisničku zonu.
Na stranici mi piše "This account has been suspended". O čemu je riječ?
Navedena poruka se javlja kada je hosting paket iz nekog razloga deaktiviran. U 90 % slučajeva radi se o nepravovremeno plaćenom računu za produženje hosting usluge. Kako bi navedenu poruku uklonili sa svojih stranica dovoljno je da uplatite račun te nam pošaljete potvrdu uplate. U ostalih 10 % slučajeva se obično radi o abuse-u no o navedenom ćemo vas svakako prija obavijestiti. Za vrijeme prikazivanja naveden poruke nećete moći pristupiti cPanelu a niti će djelatnici InfoNET-a moći raditi bilo kakvu administraciju na vaš zahtjev.
Izgubio sam podatke za svoj hosting paket, kako da ponovno dođem do njih?
Prijavite se u InfoNET korisničku zonu te kliknite na uslugu na koju se odnosi vaš upit, u administraciji ćete moći vidjeti trenutne podatke te ih po potrebi izmjeniti. Na svoj hosting paket se također možete prijviti iz korisničke zone putem brzih prijava koje se nalaze na naslovnici korisničke zone ili kada uđete u profil usluge za koju ste izgubili podatke.
Provjeravate li sigurnost mog hosting paketa i podataka?
Svi podaci koje ste uploadali na InfoNET server se provjeravaju komercijalnim Exploit Scannerom te će svaki pokušaj uploada malicioznog sadržaja blokirati i smjestiti u karantenu. Savjetujemo da sadržaje koje uploadate na server preuzimate sa provjerenih poslužitelja kako nebi imali problema sa malware-om.
Dobio sam aktivacijski mail sa podacima no domena mi još ne radi.
Vrijeme potrebno za "propagaciju" domene je do 24 sata unutar kojih će vaša domena uredno proraditi, ukoliko želite uploadati svoje web stranice na server poslužite se privremenim linkovima koji su napisani u aktivacijskom emailu koji ste dobili od nas.
Gdje se nalaze vaši serveri na kojemu su smještene moje web stranice?
Većina InfoNET servera se nalazi u Zagrebu u više različitih podatkovnih centara. InfoNET djelatnici imaju pristup svim serverima u bilo kojem trenutku. Privatni DE paketi se nalaze na serverima u Njemačkoj. Čvrsto savjetujemo zakup poslovnih hosting paketa ili privatnih paketa sa oznakom HR radi brzine u pristupu web stranicama kao i boljoj SEO poziciji na tražilicama.
Radite li backup moje web stranice?
Da, svaki dan, tjedan i mjesec. Ukoliko je potreban povrat podataka iz backupa isti možete sami vratiti putem opcije "Restore manager" koji se nalazi u vašem, cPanelu. Putem Restore Managera možete vratiti sadržaj cijelog korisničkog računa ili samo pojedinih datoteka ili direktorija kao i mailova. Ukoliko imate opciju R1SOFT backupa možete samostalno povratiti svoje stranice iz backupa direktno iz cPanela pomoću izbornika "R1SOFT backups".

Pitanja oko plaćanja

Uplatio sam uslugu na vaš bankovni račun no još nisam dobio pristupne podatke.
Uplate su obično proknjižene isti dan kada je plaćeno no može trajati i do 72 sata ovisno o banci platitelja. Kako bi ubrzali aktivaciju usluge, pošaljite nam potvrdu uplate sa svoje banke ili pošte te ćemo odmah aktivirati naručenu uslugu.
Koje načine plaćanja prihvaćate?
Uplatu možete izvršiti na naš bankovni račun otvoren kod RBA ili PBZ banke a možete uplatiti kreditnom karticom ili PayPal-om. Kod plaćanja kreditnom karticom ili PayPalom, usluga je aktivna odmah pošto se radi o potpuno automatskoj aktivaciji.
Potreban mi je račun, kako ga mogu dobiti?
Unutar 24 sata od vaše uplate, InfoNET će vam izdati račun za naručenu uslugu te ga poslati na vaš email. Račun će biti izdan na podatke koje ste upisali kada ste registrirali svoj korisnički račun na InfoNET stranicama za vrijeme narudžbe. InfoNET šalje digitalno potpisane račune na email adresu koju ste upisali pri registraciji a ukoliko ste navedeni račun zagubili, isti možete u bilo kojem trenutku preuzeti iz svoje InfoNET korisničke zone
Zakasnio sam sa plaćanjem ponude, dali se moje stranice mogu ponovno aktivirati?
Molimo uplatite uslugu po ponudi koju ste zaprimili te ćemo automatski vaše stranice vratiti iz backupa te će biti ponovno aktivne.
Želim nadograditi svoj paket na veći, mogu li to napraviti?
Naravno. Plaćate samo razliku u cijeni između hosting paketa koji trenutno koristite i novog (željenog) hosting paketa. Nadogradnju hosting paketa možete izvršiti iz InfoNET korisničke zone.
Želim otkazati uslugu jer mi više nije potrebna.
Prijavite se u InfoNET korisničku zonu te u profilu usluge kliknite na otkazivanje iste. Usluga će biti deaktivirana ili unutar 24 sata ili istekom pretplatnog perioda, ovisno o vašem izboru.
Prekasno sam uplatio domenu, može li se ponovno aktivirati?
Molimo kontaktirajte podršku iz InfoNET korisničke zone te upitajte dali je domenu moguće obnoviti domenu te po kojim uvjetima. U 99% slučajeva se domena može produžiti bez problema (ukoliko je od isteka domene prošlo manje od 30 dana). InfoNET ne daje nikakve garancije oko obnove domene ukoliko domena nije plaćena do datuma dospijeća ponude koja vam je ranije poslana putem maila.

Pitanja oko domena

Tko može registrirati besplatnu .hr domenu?
Obrti, tvrtke, udruge i svi ostali pravno registrirani oblici. Registrirati mogu samo 1 besplatnu .hr domenu koja mora sadržavati registrirani naziv tvrtke/pravnog subjekta. Fizičke osobe NE MOGU registrirati besplatnu .hr domenu već imaju mogućnost registracije naplatne .hr domene.
Tko može registrirati naplatnu .hr domenu?
Fizičke osobe (1 domenu), Tvrtke (neograničeno domena), Udruge (neograničeno domena), Obrtnici i samostalne djelatnosti (neograničeno domena), strane pravne osobe sa prebivalištem u Europskoj Uniji) registrirane u VIES registru (neograničeno domena). Domenu možete naručiti putem InfoNET stranice kao i vršiti kasniju administraciju.
Postoje li ograničenja oko generičkih domena (com, net, org, info...)
Ne postoje ograničenja kod registracije generičkih domena odnosno možete registrirati neograničen broj generičkih domena a iste možete administrirati iz InfoNET korisničke zone. Pri registraciji unesite ispravne osobne podatke a ako ne želite da isti budu vidljivi na javnim WHOIS serverima odaberite i opciju ID zaštite.
Želim aktivirati ID zaštitu na postojećoj domeni, kako to mogu učiniti?
Prijavite se u korisničku zonu, kliknite domenu na kojoj želite aktivirati ID zaštitu te pod "Alati za upravljanje" će vam biti dostupna ID zaštita.
Mogu li zakupiti domenu negdje drugdje i smjestiti je na InfoNET server?
Možete zakupiti domenu kod drugog registra a dovoljno je da na domeni upišete naše DNS servere ns1.infoitdns.com i ns2.infoitdns.com te će domena početi raditi na našem serveru. Savjetujemo da napravite transfer domene u InfoNET domenski registar radi jednostavnosti administracije i veće sigurnosti.
Kako mogu izmjeniti nameservere ili kontakt podatke na domeni?
Prijavite se u InfoNET korisničku zonu i kliknite na izbornik "Domene". Ovdje odaberite domenu koju želite administrirati i kliknite na "Alati za upravljanje". Putem navedenog izbornika ćete moći izmjeniti željene podatke.
Carnet mi je odbio registraciju besplatne .hr domene.Što napraviti kada mi je odbijen željeni naziv besplatne .hr domene?
Odlučite se za drugi naziv domene koji je sukladan Carnetovom pravilniku ili željenu domenu registrirajte kao naplatnu .hr domenu pošto za iste na vrijede ograničenja u nazivu. Ukoliko se odlučite za promjenu naziva besplatne .hr domene molimo kontaktirajte nas kako bi ponovno pokrenuli proceduru registracije sa izmjenjenim nazivom.
Domena koju trenutno koristim mi ne odgovara, mogu li je zamijeniti?
Možemo promijeniti glavnu domenu na vašem postojećem hosting paketu, dovoljno je da zakupite novu domenu i kontaktirate našu podršku kako bi napravili izmjenu. Podaci koji su se nalazili na staroj domeni će automatski biti prebačeni na novu domenu.

Pitanja oko emaila

Kako napraviti novi email račun?
Prijavite se u cPanel za koji ste dobili pristupne podatke. Kliknite na "Email accounts" i upišite naziv mail računa te dodijelite lozinku novom računu (lozinku je potrebno unijeti dva puta). Sada odaberite veličinu inbox-a za ovaj mail račun te kliknite na "Create" što će odmah kreirati vaš novi mail račun. Na ovaj način vaš je email račun odmah spreman za uporabu a možete ga koristiti putem email klijenta poput Outlook-a ili Thuderbird-a odnosno putem webmaila. Kao korisničko ime uvijek koristite punu email adresu a kao lozinku koristite onu koju ste ranije dodijelili ovom mail računu.
Zaboravio sam lozinku na svom email računu, kako je saznati?
Trenutnu lozinku ne možete saznati a niti djelatnici InfoNET-a ne vide vaše lozinke. Morate se prijaviti u svoj cPanel, kliknuti na "Email accounts" i pokraj email računa za koji ste zaboravili lozinku kliknuti "Change password". Unosom nove lozinke istu možete odmah koristiti u svojim email klijentima ili webmailu.
Dobivam mnogo SPAM-a na svoju mail adresu, kako to spriječiti?
Prijavite se u cvoj cPanel za koji ste login podatke dobili pri aktivaciji hosting usluge. Kliknite na SpamAsassin (privatni korisnici) te podesite željenu razinu antispam zaštite. Za poslovne korisnike je procedura nešto drugačija pa morate kliknuti na ikonicu "Mailscanner" te tamo podesiti željenu razinu zaštite.
Mogu li preuzimati i slati mailove putem Outlook-a ili Mozilla Thunderbird-a?
Da! Morate prvo napraviti novi email račun u svom cPanelu te potom konfigurirati svoj email klijent. Dolazni i odlazni mail serveri su mail.vasadomena.hr (vasadomena.hr zamijeniti stvarnom domenom). Korisničko ime je uvijek puna email adresa a lozinka ona koju ste upisali pri kreiranju email računa u cPanelu.
Nisam zaprimio mail od poslovnog partnera, što učiniti?
Zamolite ga da vam proslijedi poruku o grešci koju je dobio pri slanju emaila te istu grešku proslijedite našem odjelu tehničke podrške. Ukoliko pošiljatelj nije dobio povratnu informaciju o grešci neka kontaktira svog pružatelja usluge putem kojega ima email kako bi mu pomogao u otklonu smetnje.
Kod pokušaja slanja newslettera dobivam grešku, kako to riješiti?
Uvjerite se da na svojoj mailing listi nemate mail adresa koje se više ne koriste i šaljite mailove isključivo prema aktivnim email adresama. InfoNET ima strogu AntiSPAM politku pa vas molimo da detaljno revidirate svoje mailing liste. Za slanje mass mailova preporučamo mailing servise poput MailChimp-a koji je specijaliziran za slanje velikih količina reklamnih mailova.
Mogu li putem vaših servera mogu slati promotivne mailove?
Možete ukoliko su u skladu sa Hrvatskim zakonima, ukoliko je primatelj newslettera od vas zatražio promotivne ponude ili se na koji drugi način složio sa primanjem istih. Ukoliko nemate odobrenje primatelja za slanje promotivnih mailova molimo da takve mailove ne šaljete putem naših serevera.

Pitanja oko reseller web hostinga

Kako upravljam svojim hosting paketima?
Reselleri imaju vlastiti WHM control panel koji služi za administraciju korisničkih računa. Putem WHM-a možete administrirati sve aspekte hosting paketa svojih korisnika, raditi nove pakete, mijenjati postavke postojećih paketa i mnogo više. Kroz WHM su vam svi hosting paketi na jednom mjestu.
Mogu li moji korisnici kontaktirati InfoNET za podršku?
Ne! Korisničku podršku svojim klijentima pružate Vi. Ukoliko se susretnete sa nekim nerješivim problemom sa hosting paketom možete vi kontaktirati InfoNET podršku da vam pokušamo pomoći. InfoNET pruža podršku resellerima no ne i direktno njihovim klijentima.
Reseller paket mi je postao premali, mogu li ga bezbolno nadograditi?
Da, dovoljno je da zatražite ponudu za nadogradnju i platite samo razliku u cijeni te će vaš reseller paket biti nadograđen bez potrebe za preseljenjima podataka ili bilo kakvog prekida u pružanju usluge. Nadogradnja je vrlo brzo gotova.
Kako moji klijenti administriraju svoje web stranice/email račune?
Svaki hosting paket koji vi napravite putem WHM-a dobiva zaseban cPanel za koji možete svom klijentu poslati pristupne podatke kako bi mogao administrirati svoj hosting paket. Svim hosting paketima možete vi kao reseller pristupiti kroz svoj WHM bez potrebe za posebnom prijavom na svaki cPanel korisnika.
Želim preseliti neke stranice sa drugih hosting providera na svoj reseller. Kako to mogu učiniti?
Napravite full backup kod drugog hosting providera te kontaktirajte InfoNET podršku sa zahtjevom za prebacivanje hosting paketa.

Pitanja oko dedicated i VPS servera

Gdje se nalaze vaši dedicated i VPS serveri?
InfoNET dedicated i VPS serveri se nalaze u Hrvatskim i Njemačkim datacentrima gdje korisnik samostalno odabire na kojoj lokaciji želi zakupiti svoj server, posjeduju javnu IP adresu sa područja Hrvatske ili Njemačke. InfoNET djelatnici imaju fizički pristup vašem serveru kada je smješten u HR dok kod servera u DE se administracija radi udaljenim pristupom dok za hardverske kvarove radimo u suradnji sa djelatnicima datacentra.
Potrebna mi je dodatna IP adresa, mogu li je zakupiti?
Možete zakupiti dodatnu IP adresu uz valjano obrazloženje potrebe.
Mogu li samostalno rebootati svoj VPS ili dedicated server?
Svoj dedicated server možete samostalno rebootati iz administrativnog sučelja za koje smo vam poslali pristup pri aktivaciji usluge ili iz korisničke zone, ovisno o vrsti naručenog servera. Svoj VPS server možete samostalno rebootati iz InfoNET korisničke zone.
Server mi je nedostupan, što učiniti?
Kontaktirajte InfoNET podršku. Ukoliko imate managed server tada će djelatnici InfoNET-a otkloniti problem, ukoliko imate unmanaged server djelatnici InfoNET-a će vas uputiti kako da sami otklonite problem.
Mogu li svoj server nadograditi sa više disk prostora ili više RAM-a?
Naravno! Zatražite od nas ponudu za nadogradnju servera.

Niste našli odgovor na svoje pitanje u gore ponuđenim Q&A ? Kontaktirajte InfoNET djelatnike (odaberite ispravnu vrstu korisnika)

Postojeći korisnik InfoNET usluga

Ukoliko ste postojeći korisnik, molimo da kliknete na poveznicu ispod i pošaljete upit.

Novi korisnik InfoNET usluga

Ukoliko ste novi korisnik, molimo da kliknete na poveznicu ispod i pošaljete upit.


InfoNET hosting